Klippning


Nu har jag äntligen klippt mig :) Mitt stackars hår blev så himla sletet efter förlossningen så nu va det på tiden att klippa sig. Blev glad när hon sa att hon inte behövde klippa av så mkt på håret. Jag trodde nästan jag skulle gå där ifrån korthårig :P Hehe. Men blev lika nöjd som alltid när Sofhia på Stil akuten klipper mig :)
Efter klippningen gick jag lite i affärer och sen blev det en runda till solariumet och solade. Sen blev det hem till mina pojkar. Saknar dom så oerhört mkt när jag är ifrån dom <3

Lite senare på kväkken blev det hem till Ida och Alwin där även Sandra och Elias va. Trevligt :) Och Elias va så söt och liten :)

Skulle ha damsugat när jag kom hem, men Bleckman kom nästan direkt och stannade fram tills nu, så få stiga upp tidigt i morgon och ta det.

Caspian har fått plaska i badet i dag, mammas sötnos <3 Nu ligger han naken på en filt och är väldigt trötter. Hehe. Ska ge han lite mat och sen blir det sova. Och en massa mys med baby, har inte hunnit med det idag :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Håret blev fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback