Mammas kille

Caspians humör har inte blivit för bättre. Tjurig och ledsen. Men förhoppningsviss är det tänderna. Jag kände i munnen nu ikväll och känns som den ena "piggen" har gått upp en bit till. Tycker inte om när han är ledsen, vill ju se han glad :)
Sara va här idag. Så blev fika och massa prat. Resten av dagen har gått åt Caspian. Massa pussar och gos, och lite lek oxå.
Fick sakerna från barabus idag så Tim va nere och hämtade dom. Fina saker vill jag lova. Men mobilen jag hade beställt fick jag inte, I stället fick jag en helt annan som jag tycker är ful. Fast den kostar i och för sig mer än den jag beställde trotts att jag betalde priset för den jag ville ha. Men hoppas dom från barabus sidan svarar i morgon så jag kan få den rätta mobilen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback