Otäcka snö!


Jag är riktigt trött på den förbaskade snö. Orkar inte se den längre. Det känns inte ens fint eller mysigt att sitta inne och kolla på när det snöar. Nu vill jag ha vår så jag kan gå lång promenader utan att fastna i den otäcka och hemska snön! Kommer våren någonsin att komma?!
Idag vaknade Caspian vid 5.30, gick upp och gav han lite mat sen la vi oss i sängen och somnade om. Mysigt att ligga tillsammans alla 3 i sängen och bara mysa.
Va hos Ida och Alwin lite senare under dagen, trevlans. Fick ett par byxor utav henne som Alwin hade växt ur, tack så mkt :)
Nu ikväll körde snälla Ida upp mig till Konsum där jag hämtade ut ett paket som hade kommit, spännande när man inte vet som finns i :P Men det va från Nalle Puh klubben. Förstår inte varför dom inte kan lämna det i brevlådan i stället för så stora paket är det inte! Fick iaf Tiger, en bok "lär dig med Puh om vatten" och en annan bok "min egen Nalle Puh bok" med sagor, visor och rim. Längtar till man kan sitta och läsa för honom och han förstår. Mysigt med sagor. Min mamma och pappa har alltid läst mkt sagor för mig och det vill jag göra för mitt barn oxå :)
Ströman har varit här ikväll och busat lite med Caspian och tatuerat sig.
Nu mata Tim Caspian sen blir det att sova för oss alla :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tom

Vad har du anmält dej till den bokklubben någonstans ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback