Slapp dag

Inte för mkt har gjort idag. Pratat i telefon, kollat på tv och gosat med Caspian. Pallade verkligen inte göra något annat. Ändå har jag sovit hela natten och steg inte upp förens typ 11 tiden.
Sara och Linnea kom förbi en stund och pratade innan Victor skulle hämtas i skolan.
Rolf har varit här på en semla. Börjar bli förbannat trött på dessa jäkla semlor som Tim vill äta hela tiden, förstår inte hur man kan va så glad för det :P
Och den filmen vi kollade färdigt på igår va värdelös. Jag fatta inte hur folk kan sitta och säga att den är läskig absolut inget läskigt hände. Blev så himla besviken på filmen. Har verkligen sett fram emot att se en bra skräckfilm eftersom jag älskar skräckisar, men icke sa nicke. Vi satte på en annan skräckfilm därefter och den va oxå helt värdelös och lite psykiskt gjord. Så den fick Tim stänga av efter en stunds tittande.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sassah

vad hette filmen ni såg?

Postat av: mamma

Om du inte vill ha din semla kan du ju alltid ringa efter mamma, jag kommer direkt...Jag tycker precis som Tim det är sååå gott...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback