Smule bulan


Kom på att jag har glömt att berätta att Smulan får stanna kvar. Hon skulle ha flyttat i måndags till en vi känner. Men han hörde inte av sig, och han svarade inte när vi försökte få tag på han. Idag som först lyckades Tim få tag på han och då gav han Tim svaret att försök ni bli av med henne och vill ingen ha henne får jag väl ta henne. Men så kan man inte säga om man har lovat att hämta henne en dag.
Men nu gör vi ett nytt försök. Och jag hoppas verkligen för min, hennes och Kisens skull att det fungerar. Jag tycker så mkt om henne och Kisen behöver en vän så han inte är ensam när vi är iväg då får jag bara ångest och vill inte åka iväg.
Idag har hon faktiskt inte kissat inne på hela dagen, så hoppas det håller i sig. Nu har vi öppnat dörren till sovrummet för att se om den kan vara öppen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback