Tack baby <3


Visst är min blogg fin?! Min älskling har varit så duktig och snäll ikväll. Vilken tur jag har honom som hjälper mig med såna saker, älska dig baby <3
Igår va jag, Tim, Caspian och Rolf i Karlskrona skulle in och kolla på en stol som man kan ha till små bebisar, men jag ångrade mig när vi väl skulle köpa den :P I stället blev det lite annat. Tim köpte 2 nappflaskor på leksakshuset. Jag köpte smakis och bitring på leksakshuset och refiler till blöjhinken och flaskställ på babyproffsen.På kvällen blev det en massa mys framför tv med chips, gurka, dipp och violpistoler mumsigt som bara den :) Kollade på skräckfilm och jag som aldrig blir rädd blev så rädd att jag ville sova med lampan tänd :P Så Tim har jätte roligt åt mig här hemma!
Idag har det städats lite, tvättat, vikt tvätt och bytt plats på sakerna i köksskåpen. Härligt att få sånt gjort. Alla räkningarna är betalda så nu slipper man ha det i tankarna. Jag är så glömsk med sånt så jag går och påminner mig själv från i mitten av varje månad till slutet :P
Caspian har fått plaska i badet en lång stund i kväll och det gillade han, mammas lille sötnos. Därefter fick han ligga naken på ett täcke på golvet och sparka. Det får han alltid göra när han har badat. Hans hud verkar må riktigt bra utav det. När vi låg på neo fick vi smörja han med initsiol minst 3 gånger i veckan för eksem i rumpan men sen vi kom hem och började ha han naken ca 30 minuter efter varje bad så har vi inte behövt smörja mer än 2 gånger. Jag gillar inte att hålla på och smörja med massa krämer, tror absolut inte att det är bra för barnets hud, bättre med gammla kurer som bröstmjölk och sånt :)
Nepp nu blir det att bädda rent i sängen och sova, i natt är det Tims natt vilket är sköönt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

vad fin bloggen blev :D

Postat av: Carro

Din blogg blev jättefin :)

Postat av: mamma

Jättefint var det...KRAM/mamma

Postat av: Sanna

Bloggen blev rätt bra men nu är det nästan svårt att läsa texten! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback