trög blogg

Dom senaste dagarna har blogg sidan krånglat rätt mkt, kommer massa fel medelande på allt jag trycker. Hoppas det försvinner, drygt att hålla på och uppdatera så fort man vill se något.
Sitter med min lille gos kille i famnen, han sover som en stock. Så kelen och gosig är han :)
Idag vaknade jag mkt tidigare än Caspian och Tim. Vaknade först vid 9 tiden, men ville verkligen försöka somna om. Men vid 10.30 gav jag upp och steg upp. Strax där på kom Tim ut, sen stack han hem till Pålsson, dom skulle till gymmet och träna.
Åt frukost, duschade och kollade på tv. Vid 11.30 vaknade Caspian, en riktig trötter är han :P
Eftrer att Tim hade tränat gick vi hem till farmor och farfar. Fick god fika och pengar till blöjor. Farmor hon är för gullig med sånt. Vill alltid hjälpa till med pengar, trotts att man säger att man ha så man klarar sig så envisas hon om att betala. Egentligen ska man inte tacka nej när dom vill ge en pengar, men dom har ju så mkt annat att betala.
Gick hem och matade Caspian, sen gick han och jag bort till pappa. Fick fika där med. Skulle lämna dop inbjudan för den skickar jag inte eftersom han bara bor några hus ifrån oss. Sen fick han ett kort på Caspian när han va tomte som jag hade lovat han sen länge.
Gick hem efter en stund och lagade mat och sen har det bara blivit slapp på soffan. Ska försöka lägga mig tidigt idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Jag har inte fått någon inbjudan????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback