Trötter

Caspian har fått sova hos mamma och pappa i natt, mysigt. Men jag sover inte så bra när han ligger i sängen, är orolig för att jag ska kväva han eller nått. Man har ju läst så mkt skräck historier där föräldrarna har rullat över sina barn :(
Steg upp tidigt för en gångskull. Jag och Tim tog bussen in till stan. Skulle köpa kläder till Caspian som han ska ha på dopet. Hittade ett par fina byxor men skjortan som vi hade tittat på fanns inte i hans storlek och vi hittade inget annat vi kunde tänka oss, så får väl bli en tripp till Karlskrona och kolla på Hm.
Jag och Caspian gick hem till Zophie och hälsade på. Fick god kladdkaka som hon hade gjort :) När  vi skulle hem fick vi gå in till stan för att ta bussen, eftersom dom inte skottat vid alla buss hålls platser och det va omöjligt att komma in på bussen med den snön i vägen.
Hemma blev det middag och sen kom Mauro och hans tjej hit. Dom skulle tatuera sig.
Caspian har varit jätte tjurig ikväll, vill bara bli bärd och kela, så eftersom Tim tatuerade fick jag ha han hos mig hela kvällen. Så min stackars rygg har ont efter allt bärande. Tänk vad en 3 månads bebis kan väga hehe min knubbis. Hoppas han är på bättre humör i morgon, vill ju att han ska vara glad min lille älskling.
Är så trött så det känns som jag kan somna när som, så får väl lägga mig snart.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback