Vilken kyla.

När hade våren tänkt komma? Snart hoppas jag! Idag va det isande kyla ute, trodde jag skulle frya ihjäl när vi va ute, och ändå så va det bara ca 4 minus ute. Hoppas verkligen att det snart vänder och går mot varmare dagar. Längtar tills jag kan gå lång prommenade ute med vagnen och sitta ute med Caspian om dagarna. Längtar oxå tills Caspian kommer upp i den ålderna där han kommer kunna leka utomhus, ska bli så roligt att gå till lekplatser och leka, kolla på kossor, gå i skogen, mata ankorna i brunsparken och bada ute! :)
Idag har det inte gjort för mkt. Kollat på tv, tröstat lille Caspian som varit ledsen från och till hela dagen. Förmodligen ont i magen så som det har sprakat i blöjan på han min stackars pojk.
Mamma va uppe en runda och lämnade phila delpia tårtorna som hon har bakat till Caspians dop. Visst har jag en underbar och snäll mamma :) Inte många mammaor som skulle få för sig att ställa upp så till sitt barnbarns dop. Men min mamma hon gör det. Fixa fika, dopklänningen och hon har till och med betalt lokalen, tack så mkt mamma <3
Vi fick även choklad hjärtan av henne för att det är alla hjärtans dag på söndag, gulligt :)
Fick sms idag om att Caspian saker hade kommit som jag beställde från barabus sidan, men när Tim ringde till filmbutiken i stan sa dom att leveransen va försenad och vägen va av spärrad som dom kör när dom ska lämna grejerna så vi skulle hämta det i morgon i stället. Jag som verkligen hade längtat. Det är hoppgunga som mamma köpt till han i doppresent, lära gå vagn som Tims pappa har köpt i dop present och en mobil som jag har köpt till han. Längtar verkligen efter sakerna. Tyvärr få hoppgungarn vänta lite eftersom den är från 4 månader och sånt ska man va försiktig med att använda tidigare eftersom man kan sakda ryggen, och det vill vi ju självklart inte.
Ida, krille och Alwin har varit här en sväng på kvällen, trevligt med lite besök. Caspian började gråta för han blev lite skrämd och stackars Alwin började oxå gråta.
Snart säng dax kanske en film innan :P

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: honey bunny

älskar dig gumman du är mitt allt <3 du är de finaste som finns

Postat av: mamma

Det är klart att jag hjälper er om jag kan...Det är väl det man har en mamma till...Men du skulle ju inte avslöjat chockladen nu vet ju dina syskon vad dom får....Många kramar/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback