alla behöver en ängel


Idag blir Caspian 2 månader, helt otroligt att tiden går så fort. Nu fattar man vad alla föräldrar menar med att tiden bara springer iväg och helt plötsligt är man stor.
Idag har jag, Tim och Caspian varit på stan. Caspian börjar växa ur sina pyamaser så vi införskaffade 2 nya. Så söta är dom med små groder :) Vi köpte även Elloras födelsedags present, eftersom vi ska dit på kalas nästa helg. Och äntligen hittade jag en ängel att sätta över Caspians säng. Jag har letat under halva min graviditet efter en ängel, men inte hittat någon som jag har fastnat för. Alla ska ha en skydds ängel över sängen, så har ni inte det borde ni skaffa det! Och en drömfångare så sover ni gott/tryggt om natten :)
När vi va färdiga gick vi hem till Tims ena farbror Stefan och hans fru Zita och fikade. Tims kusin Sudden och hans dotter Isabell. När vi hade varit där i några timmar gick vi vidare till solariumet, jisses vad jag hade längtat efter att sola det va så längesedan. Handlade lite på willys och sen tog vi bussen hem
Sen har vi bara suttit och slappat och kollat på svensson svensson avsnitten, nu är vi på säsong 3, så snart är alla avklarade :P Älskar svensson svensson, dom är ju sjukt roliga.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

nu ha både du jag o sandra lika fina pyamasar till dem små=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback