ännu ett läkarbesök

I natt och i morse värkte det så extremt mkt i magen så jag bestämde mig för att ringa vårdcentralen fick en tid bara 1 timme senare. Så jag, Tim och Caspian traskade upp. Fick en doktor som jag aldrig har haft tidigare så det kändes rätt skönt, jag har inte allt för bra förtroende till dom läkarna som finns där och det har jag mina anledningar för.
Fick ta urin prov och blodprov och så kände han på magen. Han konstaterade att det hade med graviditeten/förlossningen att göra. Han sa att allt hade varit så uttöjt och nu ska allt falla tillbaka och musklerna ska på plast igen så han sa att det lär göra ont i ca 1 månad sen skulle det vara som vanligt igen. Det va ju possitivt att det inte va allvarligare än så, men jag har ingen vidare lust att gå och ha så här ont i en månad. Så fort jag anstränger mig eller är ute och gå så känns det som någon har sparkat mig rätt i magen.
Mamma har varit här och hälsat på ikväll, roligt :)
Tim och Chriss har hållt på att tatuera här sen 7 tiden i kväll och blev först nu klara. Lite jobbigt för det surrande ljudet blir man rätt trött på efter några timmar. Caspian verkade tycka Chriss va intressant för han kollad jätte mkt på han. Det är nog bara för han pratar så roligt ;) (han är dansk)
Caspian är fortfarande vaken och vissar inga tecken på att han vill sova, puh. ur att Tim är klar nu så han kan vara vaken med han för jag känner att jag somnar snart.
Ha skrivit nästan alla inbjudningskort till Caspians dop så nu ska bar frimärkerna på och sen brevlådan :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Usch vad jobbigt med magvärk, hoppas det är bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback