Dag 2 med amnings nässpray


Andra dagen med nässprayet, men ingen skillnad än. Man får hoppas att det kommer för jag skulle så gärna vilja attCaspian fick min mjölk i stället för ersättning.
Vaknade vid 11 idag, bara en kort stund därefter kom Tims syster Natta och Oskar. Oskar skulle göra en tatuering. Pratde lite med dom. Sen vid 1 tiden mötte jag Ida här utanför och följde med henne och Alwin hem. Hade jätte trevligt där.
Va på 2 månads samtal som man har efter att man fött barn, där man pratar om hur man mår efter allt. Gick bra eftersomn jag mår toppen så vi kom in på en massa annat så kom inte därifrån på 1 timme, hehe.
Hemma blev det mat och lek med Caspian. Han har varit väligt vaken idag, vilket är jätte roligt. Så nu ikväll ha vi suttit på hans rum och lyssnat på barn musik och övat på att följa saker med blicken. Han börjar bli duktig <3
Tror Smulan börjar bli köns mogen eller vad man säger. Hon mjaoar på ett helt annat sätt gå runt och verkar orolig. Kan inte tänka att det är något annat. När ska hon katter bli köns mogna?

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Vid ca 1 år...tror jag...

Postat av: Sanna

Katter blir könsmogna när de är ca. 8 månader!

Vi ska nog snart ha kattungar!

Postat av: Sanna

vid ca 8månader!

Postat av: Anonym

söt liten plutt!

Postat av: Malin

Det brukar variera, en del katter blir det redan vid 4-6 månader. Andra vid 8 månader eller 1 år som de andra skrivit. Chessie, Smulans mamma blev det ungefär när hon var 10 månader och det är ju ungefär vad Smulan är nu, så det är det säkert.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback