Happy

Trodde inte jag skulle kunna betala mina räkningar i tid, trodde jag skulle få vänta tills typ 8 februari pga att försäkringskassan hade gjort fel med mina mamma pengar, men idag fick jag dom och blev så himla glad 10000 kr :) Härligt då behöver man inte ha så mkt ångest nu när det är mkt pengar som ska gå till dopet.
Idag har det inte gjorts för mkt.
Handlat lite mat och blöjer, Tims pappa har varit här och fikat. Och nu ikväll har det bara varit slapp på soffan. Har suttit och hållt på att ladda upp bilder till en sida som ska framkalla dom, rätt kass sida för man kan bara ladda upp en bild i taget så är nog inne på 2 timmar nu. Men snart är det klart :) Anledningen till att jag ta denna sidan är för att när man låg på BB fick man 100 kr rabatt på den sidan och det vill man ju använda :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Vad glad jag är för din (er) skull, jag har faktiskt varit orolig...Men håll hårt i dom, pengar har en viss förmåga att försvinna snappt...Många kramar/mamma

Postat av: sassah

Hur gör man om bloggen? vet du nåt om det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback