Kalas


Idag har vi varit hos Linda, Anders och Ellora på 2 års kalas. Roligt va det och Ellora busade som bara den, tror aldrig jag har sett den ungen så vild. Annars är hon rätt blyg och tyst. Alla barnen fick godis påsar, men eftersom Caspian inte kan äta det så hade dom köpt ett gosedjur till han, gulligt gjort :) Jag sa till Linda att det behövdes inte, men hon tyckte han skulle ha ett minne av sitt första barnkalas. Vi fick goda blåbärsmuffins med oss hem som jag ska ta och äta till filmen sen.
Ikväll har jag och Caspian badat, han älskar att bada nu mera, annat än när dom första gångerna :P Tim passade på att damsuga när vi låg i badet. Va grus i hela hallen efter att Sudden och hans kompisar hade varit här igår, förstår inte hur dom lyckades dra in så mkt grus!?
Måste skärpa till mig nu med städning och mnatlagning. Jag har slarvat som bara den sen Caspian föddes. Lustigt nog så finner jag aldrig tid för att städa, trotts att Caspian sover nästan hela dagarna, det är lustigt det.
Idag har magen varit lite bättre, som tur väl är. Usch tycker det ska vara nog med grejer nu.
I morgon ska min kära mamma opereras och jag är så orolig. Tycker hon ska strunta i att göra det, men det är ju hennes val. Så jag ska hålla tummarna för dig i morgon mamma <3

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Om dopet: Okej det trodde minsann inte jag heller att det kunde kosta så mycket pengar för inbjudningskort och det :S . Varför ska din mamma opereras?! :S

Postat av: sassah

men usch, varför ska hon opereras.? du får hälsa henne..

Postat av: Anonym

blev de dyrt med dop?????? :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback