Läkarbesök

Idag hade jag min efterkontroll som man har efter att man fött barn. Va rätt orolig att jag skulle fått en infektion i livmorden igen, men allt såg jätte bra ut. Har liksom en öm känsla i magen som jag började få för ca 2 veckor sedan och det sitter i nederdelen utav magen. Men hon kunde inte se att det va något fel på livmorden eller äggstockarna. Och hon verkade inte heller tycka att jag skulle söka för det än. Så anatar att det är tarmarna och allt annat som börjar falla på plats. Fixade även preventivmedel, rätt skönt att ha det gjort.
Efter att vi hade varit där tog vi tåget till Karlskrona. Caspian skulle på utveklingskontroll på neonatal. Det såg så bra ut att han slipper gå på dom andra undersökningarna, i vanliga fall så undersöks dom förtidigt födda barnen fram till ca 2 års ålder för att kolla så dom följer utvecklingen. Så det känns otroligt skönt att dom tyckte han förljde utvecklingen så bra att han inte behöver komma tillbaka. All oro om att han kanske hade fått några skador försvan. Och nu fick vi även förklarat varför hans bula som kom när dom tog blodprov är kvar. Dom spräckte ett blodkärl i pannan, först blev det blått sen kom en bula, ser typ ut som han har blivit slagen och så sa dom att det skulle gå bort men det har det inte gjort. Men dom sa att det inte va något farligt utan att det är bara blod som har samlats där och att det kommer färsvinna snart.
Nu ivkäll har vi varit hos Ida, Krille och Alwin har varit jätte skoj. S
Kom hem för en stund sedaan, Caspian ska få sitt sista mål sen somnar han förhoppningsviss för natten. Jag är så trött, hade kunnat somna nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Vad skönt ^^ Jäävlas vilket lyx ;D haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback