Lördags kväll

Pallade inte skriva igår, va skit trött på kvällen. Mamma va här en stund igår, sen kom Tims pappa en sväng. Sen under dagen hände inte allt för mkt. På kvällen kom Tofflan hit och en stund senare kom även Tim och Mette, mkt trevligt va det :)
Idag har Tims pappa varit här igen, han och Tim hade varit på maxi och köpt semlor som vi åt, eller dom och åt min ligger i kylskåpet :P
Tog en runda till Konsum och hämtade ut mina paket. Ett från tradera med en sån där babyvakter, så nu ska Caspian få sova i sitt egna rum om nätterna :) Sen va det ett paket från jotex med ett stort lakan och 2 säng överdrag i svart.
Nu ikväll är det bara jag och Caspian hemma. Tim är på fest hos sin kusin och fira hennes födelsedag. Jag vill inte lämna bort Caspian så därför stannar jag hemma :) Klarar mig inte utan min lille plutt och sen tycker jag inte att man ska lämna bort sitt barn när dom är så små.
Har sysslesatt mig med att baka blåbärs muffins och rosa muffins :) Nu blir det film och mys med Caspian <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback