Nässpray för amningen

Idag har vi varit på 2 månads kontroll med Caspian. Allt såg jätte bra ut och han hade ökat yttligare till 5650 g, vår lille knubbis <3 Men doktorn sa att vi ska träna så han fokosera mer med blicken, men det kommer nog snart för han är bara 1 månad i utvecklingen som dom räknar.
Jag frågade om det fanns något som kunde göra så man får igång mjölken igen eftersom den försvann efter att jag fick gå på antibiotikan. Så då skrev sköterskan på bvc ut nässpray som man ska spruta 5 minuter innan amning för att mjölken ska komma igång. Får hoppas att detta fungera nu bara för annars ger jag upp.
Efter bvc gick jag och Caspian hem medans Tim åkte in till stan. Hände tvätt, tvättade, diskade och letade upp adresserna till folk som ska ha inbjudningskort till dopet.
När Tim kom hem fick han äran att damsuga och sen därefter blev det middag. Nu ikväll har vi kollat på 2 Johan Falk filmer, lika bra som den vi såg igår.
Caspian har fått sitt sista mål och sover nu så gott i sängen. Snart blir det väl läggdags för vår del oxå, Tim ska bara massera min rygg lite. Har gjort något med vänstra skuldran, kanske sträckt mig för det gör ont och blir bara värre, har haft detta i typ 1 vecka nu

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra-TvillingMamma

Tack så mkt, jag försöker så gott det går :)



kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback