nytt år nya tag

Mina nyårs löften är:
1. Börja motionera regelbundet och kanske till och med träna
2. Sluta äta så mkt skräp mat som vi gjort den senaste tiden
3. Inte köpa onödiga saker som ändå inte används

Igår hann jag inte skriva eftersom vi hade besök här rätt länge. Frida och Roger va här hela långa kvällen, tatuerade sig och drack öl. Jag tog faktiskt 2 öl sen drack Tim några men Roger va svampen som drack mest :P Hehe
Idag steg jag inte upp förens 12.35, fy vilken ångest jag få när jag sover så länge. Usch måste börja ställa klockan och stiga upp tidigare. Caspian äter en gång på morgonen sen sover han fram till ca 12-14 sen därefter börjar han vakna till liv.
Jag, Tim, Caspian, Roger, Frida och Amy åkte hem till farmor och farfar och hälsade på. Därefter gick jag, Tim och Caspian inom Tims farbror och fru en runda. Dom är helt galna i tomtar. Deras lägenhet är helt full runt jul, ni skulle bli chokade om ni såg deras lägenheter. Tror Rosbritt sa att dom hade ca 400 tomtar i år. Där är väldigt många om vi jämför med mig och Tim som har ca 10 :P Haha
Fick besök utav Bleckis ikväll, va rätt längesedan han va här, nästan så man saknar han när han inte komma så ofta hehe
Caspian sover nu och förhoppningsviss för resten av natten, i och för sig så spelar det inte mig så stor roll för i natt är det Tims natt så jag kommer ändå få sova :P
Nu ska vi titta på Svensson svensson avsnitten, älskar den serien Gustav är så grym!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

Ammar inte du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback