Snuviga familjen

Här är vi alla 3 snuviga. Näsan rinner som bara den på mig och Caspian har en mass snor i näsan och Tim med. Usch någon borde komma på något så man slipper det äckliga snoret.
Igår va Ida, Krille och Alwin här. Därefter gick jag, Tim och Caspian hem till Bleckman och hälsade på i hans nya lägenhet, den va jätte mysig. Gick och åt pizza tog kyckling pizza med kyckling, banan, curry och jordnötter, jätte god.
Sen gick vi hem till oss och drack kaffe. På kvällen satt jag och im från 23-02 och kollade i gamla skolkartaloger, rätt roligt faktiskt. Därefter låg vi och pratade fram till 04 i sängen, sen kom vi på att vi faktiskt behövde sova :P
Idag gick jag och Caspian ner till Sara i djupadal, jisses vilken dålig kandition jag har. Det få bli skärpning på det, måste kunna gå utan att flåsa ihjäl mig. Men härligt va det med frisk luft. Sara och Linnea hade bakat goda muffins :)
När jag kom hem va Tims lilla syster Natta här med sin pojkvän Oskar och hans lillebror. Tim tatuerade hans lillebror. Natta tog Caspian medans jag skulle äta, va så hungrig så jag höll på att svimma. Så skulle hon byta blöja på Caspian, efter ett tag kom hon ut med Caspian utan byxor och blöja och sa att hon inte visste hur man satte på blöjan. Vi skrattade rätt gott åt henne. Tur hon kan öva innan hon skaffar barn :P Därfter fick hon mata Caspia och det gick ju bättre det. Tims pappa kom upp och lämnade ett täcke, vi har bara ett täcke i dubbelsängen så nu ska vi har två, för syns skull. För när vi sover ska vi jädra inte ligga under olika täcken, jag vill gosa och ha närhet på natten :)
Ha börjat planera lite inför Caspians dop ska ringa kyrkan i morgon och kolla upp tider.
Nu blir det snart att krypa ner och sova ska bara ge Caspian lite mat.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Kan vi diskutera det här med dop ihop (datum)? medtanke på operationen...Fråga du om man får använda privat dopskål (vädja om att morfar och din mamma är döpta i den)Har du tittat vad prästen hette som döpte dej??? Kommer du ihåg vad han hette som jag tyckte ni skulle ta? Han är den som bestämmer namnet har jag glömt...Har du frågat farmor om rosetterna???Ring mej på jobbet...KRAM/mamma

Postat av: Sanna

Vilka blir det då som kommer ? :) Får man komma på dopet?!

Postat av: tina

Får bleckman träffa sitt barn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback