Trötter

Trött och sliten idag, men får skylla mig själv när jag är uppe till 3.30. Kunde ju inte slua kolla på svensson svensson avsnitten, dom va ju skite roliga och tiden bara flög i väg. Och lagom tills vi skulle gå och lägga oss vaknade Caspian och ville ha mat, bra tajming.
Idag har syrran, Jaime och barnen varit här. Jaime hade fått virus på sin dator så Tim skulle försöka fixa det.
Mette och Tim kom hit en sväng, trevligt va det. Och nu vågar jag nog avslöja att Mette och Tim ska ha bebis till sommaren. Grattis till dom, verkligen jätte roligt :)
Bleckis har oxå varit här en runda på en kaffe, lika roligt som alltid.
Nu i kväll har Caspian varit lite gnällig. Vill bara ligga i famnen och bli bärd. Så vi har badat tillsammans han och jag sen har vi bara legat i soffan och gosat. Nu mata Tim han och sen kommer han nog sova gott i natt för han har varit vaken väldigt mkt idag.
Snart blir det att sova för min del med, måste börja komma i säng i vettig tid, och i kväll kommer jag nog somna direkt så trött som jag är.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

Mette Karlsson, Moas syster? :) Vad kul isåfall, grattis till dom!

Postat av: linn

Få bleckman träffa sitt barn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback