Vår Knubbis <3

Bvc idag med Caspian. Han väger nu 6160 g och 58 cm. En riktig liten knubbis precis vad mamma trodde att det låg inne i magen :) Han har t.o.m gått över kurvan för vad dom ska väga när dom är 2 månader gammla rätt roligt, han som är 6 veckor förtidig :P Men det gör inte oss något, bebisar ska vara knubbiga det är gulligt och att han mår bra är det viktigaste för mamma och pappa <3
Fick veta idag att jag inte fick behålla jobbet för någon annan ska ha min brukare, blev rätt besviken. Skulle ha börjat jobba om 1 månad men nu tar jag ut hela mamma ledigheten i stället. Så kanske jag kommer på vad jag ska utbilda mig till, vill ha en utbildning men vet inte vad jag kan tänka mig att gå i skolan för.?
Ska även försöka få körkortet nu under mamma ledigheten. Tim har ett körskole pogram på datorn så har börjat träna lite varje dag nu.
Caspian hade fått ett paket från Nalle Puh klubben. En bok, en mobil (fast den fick man pussla ihop själv), en nalle puh och en nalle puh väska. Roligt tycker jag, och det kommer nog Caspian oxå tycka när han kommer upp i den åldern och vill lyssna på sagor :)
Va ute och gick innan och har fortfarande inte fått upp värmen än, fryser som bara den. Så det ska bli gott med köttsoppa och varmasmörgåsar när Tim kommer hem från jobbet :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

KRAM/mamma

Postat av: Sanna

Finns det en nalle puh-klubb!! ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback