Yatzy drottningen

Blev inte att lägga sig tideigt igår. Caspian vägrade somna och skrek så fort vi la han i sin säng. Så han och jag la oss ute på soffan och kollade på tv. Vid 3 gick vi in och la oss. Sen sov han fram till 7 då han ville ha mat, sen skrek han när jag fösökte lägga han så vi kollade på tv och då slocknade både han och jag och sov till kl 11. Så känner mig ändå rätt utvilad idag.
Har städat, tvättat och vikt tvätt idag. Skickat iväg sakerna som jag har sålt på tradera och handlat lite. Hade egentligen tänkt gå upp till Konsum men det började ju snöa extremt mkt så Rolf fick köra upp oss i stället. Känner lite ångest nu när jag nte gått på ett par dagar. Behöver få lust och motion så få väl gå en lååån runda i morgon i stället.
Gjorde köttfärsås med paprika i, va super gott tyckte jag men det tyckte inte Tim.
Nu ikväll har vi spelat yatzy, jag vann båda gångerna. Andra gången fick jag yatzy 3 gånger, synd bara att man inte kan sätta upp alla gångerna :P Hehe
Nu ska jag få massage, ha så himla ont i min vänstra skuldra, jag har haft det ett par dagar nu. Tim säger att jag ska gå till läkaren med det, men det få vänta lite till.
Ska kolla på några avsnitt av svensson svensson innan vi går och lägger oss. Få se om Tim få det lika roligt som mig i natt!?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback