Bränd trotts molnig dag

Jag, Tim, Caspian, Micaela, Robin och Sebbe har varit på brunnen idag och badat. Va jätte fint väder när vi kom ditmen efter bara 30 minuter så försvann solen. Och kallt blev det. Stackars Sebbe frös så mycket att han började gråtaoch sa att han inte ville bada mera. Caspian sov mest hela tiden. Vi va i och badade i början när vi kom sen somnade han och sov fram tills vi skulle hem typ :P
Lustigt nog så är jag bränd på axlarna, bröstkorgen, näsan och pannan. Jag har aldrig bränt mig tidigare. Visst det är ju inte mycket, men röd är jag.
Åt lite när vi kom hem. Sen blev det en runda till konsum.
Tim har varit hos Pålsson en sväng medans jag tittat på tv.
Caspian har börjat sova oroligt. När vi har lagt han brukar han sova hela natten fram tills 9-10 nu vaknar han från och till i typ2 timmar efter vi lagt honom. Gråter en stund sen somna han och så fortsätter det. Förstår inte vad det är. Hoppas det går över.
Nu är Tim hemma så nu ska vi sätta oss och beställa höst kläder till Caspian :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback