Duktig.

Denna badhanduk som man kan dra över huvudet fick Caspian utav sin mormor och Sam nu när dom kom hem från Kroatsien där dom varit i 3 veckor. Visst va den söt? :)
Härligt att vakna upp och inte kännas sig bakis, tur jag drack med måtta igår :) Men jag sov iaf till 11.30 då Tim kom in med frukost på sängen. Har sovit dåligt i natt, i vanliga fall brukar jag sova bramed alkohol i kroppen.
Har rensat ur gadroben, det såg ut som kriget själv där. Vi har bara tryckt in saker sen vi flyttade hit. Skönt att ha det gjort. Bara Tim som ska rensa ut och se vad han ska spara och inte bland sina kläder. Jag rensade ut en hel Ikea säck som jag ska sälja på tradera, sen en proppfull påse som ska gå till uffen eller vad man kallar dom där plåtsakerna nere på Kokums. Har även en stor påse med barnkläder som ska läggas ut på tradera. Hoppas man kan få lite pengar för det iaf, pengarna ska sättas in på Caspians sparkonto.
Tim har renast ut bland tidningarna så det är fint under glasskivan igen.
Egentligen skulle vi tagit tag i förådet nu när Tim varit ledig men fick inte våra banankartonger förens ikväll, så hoppas vi kan göra det nästa helg när Tim är ledig. För i morgon börjar han skolan igen, kommer sakna honom så fruktansvärt mycket på dagarna, men det är bra att han utbilda sig för vår skull.
Tim har tatuerat ikväll igen. Mamma va här oxå och hälsade på. Caspian fick även böker som hon hade haft hemma, vi fick snickers och toblerone och Tim fick vin.
Nu blir det att krypa ner i sängen, titta på film, dricka te och mysa en stund.
Caspian har börjat sova på sitt rum nu igen när det inte är så varmt, det går bra men i morse vaknade han och va ledsen. Mammas äslklings pojke <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback