Ensam

Sitter ensam här hemma, eller har ju Caspian men han sover och katterna leker.Tim är ute på någon ö med Linus och Linus storebror. Dom ska tälta där och fiska. Ska bli intressant och se vad Tim tycker om att leva i det vilda :P Hehe.
Idag hann jag knappt vakna innan Lotta, hennes syster och henns man kom hit. Dom skulle tatuera sig.
Jag, Tim och Caspian va ute och gick en runda.
Sen har vi varit ute och träffat den nya lilla familjen Tim, Mette och Freja. Freja va så söt och liten, skrika det kunde hon oxå göra :) Tim tog fota på dom, men det har han på mobilen så kan tyvärr inte lägga upp något, men va roligt att få träffa dom.
Tim tatuerade Jaime senare innan han åkte iväg.
Jag har badat och pratar med Smocke 3 gånger i telefon. Prata glad va han iaf :)
Nu ska jag ta fram chips, dipp, godis och cocacola. Kanske ta mig lite glass oxå. Ska titta på sex and the city 2 nu, sen kanske det blir den nya karate kid, somade igår när Tim staratade den.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Coca cola är aldrig fel. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback