Familjen badkruker

Varit vid listersjöarna med Tim, Caspian, Bleckman, Nova, Linn och Martin va jätte skoj. Men höll på att händaen olycka på vägen dit,vägarna är så trånga och fulltmed skog och helt plötsligt dycker det uppen bil ihög hastighet. Men som tur va ingen krock men otroligt nära va det.
Va varm i vattnet men blev inget bad för mig, bara badafötterna. Caspian tjöt så fort vi försökte bada han. Men strax innan vi skulle gå när vi "tränings gick" i sanden började han gå mot vattnet och sen när jag satte han i vattnet gick det jätte bra.
Både jag och Tim är badkruker så Caspian verkar ha det oxå:P
Hemma blev det grillade revben och potatis sallad tillmiddag, gottit :) Fick potatis sallad utav Bleckmna igår, det som hade blivit över för ett tag sedan när han köpte en massa potatis sallad, tack så mkt.
Tim har haft tatueringskund här.
Caspian har badat i badkar där trivs han bäst :)
Skulle ha städat gadroben men så verkar det inte bli. Få väl börja i morgon kväll när Tim kommer hem från skolan. Ska rensa ut massakläder vi inte anväden. Slänga ut det på tradera och hoppas någon vill ge några kronor för det, annars blir det skänka bort till rädda barnen eller vad det är där nere på kokums.
Ska bort till Tims kusin snart och hämta hos medicin, hostar jätte mkt och min noskapin tog slut i natt.
Se blir det te, film och mysmed baby

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback