förkyld och ynklig

Ja jisses vad ynklig man kan bli av lite förkylning. Jag hatar när jag inte få tillräckligt med sömn och vakna med igen täppt näsa och en skum smak i munnen är inget vidare.

Börjar få otroligt ont i bi hållerna, tur jag har näs spray mot sån i fall det drar igång ordentligt, hade bi hålls inflammation för 3 år sedan och det va ett utav det hemskaste sakerna jag varit med om. Kunde inte göra annat än att ligga i sängen och blunda så ont hade jag.
Tim och Caspian skulle åka med Bleckmna och bada idag, pallade inte sitta hemma så följde med. Kände på vattnet och det va så pass att till och med jag hade kunnat bada :P Men eftersom jag är så pass förkyld får badningen vänta tills jag är helt frisk. Satt iaf och solade. Men det va väldigt jobbigt att vara ute i värmen.
Hemma blev det mys med Caspian och kolla på en ängels tålamod, har kollat färdigt på hela säsongen nu. Har även börjat kolla på första säsong utav Bumbi björnarna tycker det programmet är jätte bra :)
Blev soppa till middag idag igen, Tim va inte så glad för det men ibland får man stå ut :P
Tim har tatuerat.
Har fixat naglarna idag oxå.
Bleckman kom för några timmar sedan. Har fikat och nu lyssnar vi på musik. Blir väl sova sen när han har gått skulle jag tro.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback