Fullt hus

Så härlåg Caspian imorse, han har puttat undan madrassen så han ligger bara på tyget i resesängen:P Skrattade och pratademed sigsjälv gjorde han :)
Fick sovmorgon idag. Min underbart gulliga och snälla pojkvän kom in med frukost på sängen och en jätte fin bukett blommor :) Frukosten bestod av nybakta ostfrallor, jordgubbar, juice och te. Det va verkligen supergott :) Blir så glad när jag få såna överaskningar. Han och Caspian hade varit upp på morgonen och köpt det.
Va ute och gick en promenad innan.
en har det varit fullt hus här. Och det tycker Caspian om :) Lotta, Sandra, Victor, Ulrika och henns kille har varit här. Ulrika, hennes kille och Lotta tatuerade sig. Stackars Caspian va livrädd för Sandras otroligt röda hår, han har aldrig blivit rädd för någon och Sandra har han ju träffatmånga gånger innan. Men han skrek och va tvungen att sitta i knät när han såg henne. Men ändå hahan nyfiken och ville titta lite. Men såg livrädd ut varenda gång.
Typ 3 minuter efter att dom hade gått kom Smocke och Peter hit. Tim och Pter åkte iväg och hämtade pizza.Gottit. Men måste verkligen skärpa oss nu med detta. Jag hatar att vara inne i en sån här ovana med att äta skräpmat, äcklas nästan utavmig själv bara av att veta hur onyttigt det är och hur fetta människor blir utav det. Visst jag behöver julägga på mig kanske 5-10 kg fast inte utav pizza. :P
Caspian har badat och ligger nu hos Tim i soffan och sover.
Snart blir det film och mys för oss.
Idag är detlite bättre med mina muskler, hoppas verkligen det släpper på 1 vecka, annars måste jag gå till doktorn.Men knapra ipren och voltaren samtidigt smörjer konstant med tigerbalsam och juniper så är det muskelinflamation så ska det ju försvinna snart med allt detta.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback