Helgen som har gått

jag med den nya hår färgen syns inte så mkt, men blonda slinger
min födelsedags present från Roger, Frida och Amy. Vatten fontän
10 par strumpor för 100 kr på tosia
blev ett måste i den starka solen på tosia, 69 kr

I fredags va jag borta hos syrranoch träffade Roger, frida och Amy en stund. Fick min fina present sen åkte dom till havet. Satt där en stund. Sen fick Caspian bada i syrrans pool. Va å varmt i vattnet att jag inte orkade bada i den för länge. Men Caspian njöt. På kvällen blev det fest medans Caspian fick vara hos Tims kusin Lotta. Satt hos Zophie som bor granne med Lotta. Sen vid 10 tiden kom Tofflan och hämtade oss. Inne i stan blev det en karusell, kolla runt och puben. Sen hem till Lotta och hämta Caspian. Jag ville hämta han eftersom jag inte är redo och lämna han en hel natt.
Lördags va jag inte för pigg kan jag lova. Jobbigt att vara bakis i denna varmen. När jag hade piggnat till åkte vi ner till tosia där vi gick från 17.00-22.00.Va trevligt och mysigt att gå där med Tim och Caspian :)
Idag har vi städat lite, sen åkte vi ner till tosia men gick bara ett varv för det va för varmt att vara där. Sen blev det hem och sitta på balkongen. Grillade korv.
Sen kom Jimmy han har fått sova hos Zophie. Och tur är väl det för jag blev rätt sur på han i fredags eftersom han va dryg på fyllan. Så han ska bara sova här en natt.
Snart blir det sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback