Jepp jepp

Idag har det busats, varit hos farmor och farfar. Caspian har krypit efter farfar hela tiden :P Sen har det gosats en massa eftersom Caspian varit väldigt kelig idag, inte migemot för jag älskar att gosa med min underbara son. Men jag tycker inteom när han gråter, vilket han gjort väldigt mkt idag, tyvärr.Men man kan inte alltid vara glad.
Tim har tatuerat Rebeckaikväll. Så Essy har varit här med henne. Trevligt:)
La Caspian rätt tidigt, men han vaknade efter bara en stund och nu ligger ha i Tims knä ochmyser, få se omhan somnar omsnart. Annars få jag sitta vaken, eftersom Tim behöver sova.
Ha faktiskt tränatlite varje dag, känner mig stolt :) Ska börja simma till hösten oxå tror jag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback