Klantiga jag

Hur klantig får man bli. För ca 2 veckor sedan på en fredag sträckte jag högra nack musklen, idah när jag skulle ta upp Caspian sträckte jag vänstra nackmusklern rijält mkt. Fatta inte hur jag lyckas!
Caspian va en riktig piggelin idag, vill upp kl 6 medans mamma ville sova flera timmar till. Men va bara till att ge med sig och stiga upp. Vid 7.30 somnade han som en stock på soffan. Jag somnade oxå gott där, så mysigt att ligga och gosa. Vid 10 tiden ringde Tim och väckte oss och då va vi pigga båda två :)
Har tvättat, damsugat och diskat. Varit ute på en promenad och tränat en stund nu gör jag 80 situps och 20 armhävningar börjar komma igång nu. Men jag är inte nöjd förens jag kan göra 200 situps på raken, det kunde jag förut typ när jag va ca 14-16 år.
Vid 17.30 gick vi upp till torget och mötte Tim som kom från Växjö. Gick hem till Johanna, Jonas och Leo. Fikade och hämtade våra saker från tuper ware partyt. Jag hade beställt en shaker och Tim en jätte bra potatis skalare. Va trevlig att fika, och Caspian tyckte Leo va jätte rolig när han busade med honom.
Hemma blev det inte så mkt till middag varma smörgåsar med tomat, rödlök och aromat.
Kith, Linus och Alice kom på en kaffe, dom gick för en stund sedan. Va trevligt det oxå :)
Caspian va pigg nu på kvällen oxå, somnade inte förens ca 22.45, men det betyder att han förmodligen kommer sova länge i morgon :)
Nu ska jag mysa medmin underbara baby <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback