Mosters pojk

Idagblir min älskade systerson Sebbe 5 år. Tiden går så fort! När man va liten kändes 1 år som en evighet nu när man är äldre flyger tiden iväg.
Caspian ville upp 7.30 idag, tidigt för att vara han. Steg upp och la oss påsoffan under ett täcke eftersom det va så kallt i lägenheten. När han hade ätit somnade han om och sov till 9.30, medans jag fick ligga vaken och titta på tv.
Städade lite (som vanligt), sen vid 13.00 gick jag och Caspian hem till familjen Rasmussen/Aguilar för att fira Sebbe. Han fick en raket som han hade önskat sig.När han öppnade den sa han: Det ären sån jag tjatat om hela tiden. Hehe en så charmig pojk han är.
När vi kom hem vilade Caspian en stund medans jag satt med körskole boken och tränade lite.
Blev lite lek på Caspians rum. Sen kom Bleckman och tittade in en runda. Hans son Oliwer fyller oxå år idag, 1 år :)
När Timkom hemblev det middag.
Och kvällen har typ bestått av lek, bus, läsning av sagor och sånger :P
Har även börjat träna lite. Har börjat få bullmage eller vad man ska säga, ser typ ut som jag är gravid, pinsamt! Så nu blir det att börja träna, för så vill jag inte se ut!!! Gjort 80 situps och 20 armhövningar och lite annan träning. Fundera på omman ska börjamed yoga oxå, har ju yoga för gravida men det borde ju ge träning ändå :P Och sen passar det ju när jag ser gravid ut haha.
Måste berätta att Tim och Mette är på förlossningen:) Det är så spännnande. Jag hoppas att allt går bra där inne och att det inte blir för lång och utdragen förlossning för henne. Sitter och tittar på webbisar med jämna mellanrum för att se om h*n har tittat ut än :P Jag tror dom kommer få en tjej :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback