Nu underbart väder.

Idag har det varit underbart väder, man kan ju få riktigt lust iaf :)
Jag, Tim och Cspian har varit hos farmor och farfar. Fikat ute på altanen.
Sen åkte vi till mollsjönmed Bleckmna. Va faktiskt kallt i vattnet :P Men Caspian ville bada så offrademig två gånger. Vad görman inte för ens barns skull. :)
Tim bjöd på kyckling tallrick, sen har han tatuerat.
Nu är han på Frendo och hämta ett paket till mig. Antar att det är Caspians nya gardiner.
Själv sitter jag och lata mig framför tv, livet på BB och ben & jerry´s.

Idag när vi badade Caspian i den lilla tvätthon eller vad man ska kalla det, tog han tag i kanten och reste sig. Jag höll ju i han men hjälpte han inte med något. Mammas pojke börjar bli stor nu. :) Så roligt för både jag och tim fick se det, precis som första gången när han satt själ :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ...

"vi har något extra".. pöhöhöhö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback