Östersjö festivalen

79.50krfrån HM
Leksak från leksakshuset i Karlshamn 199 kr från Caspians farfar

Frös som bara den i natt närvi skulle sova, så stängde balkongdörren nästan helt, vaknade vid 5 på morgonen av att det knappt fanns syre i sovrummet. Det va så varmt och äckligt såfick stiga upp och öppna balkongdörren igen.
Jag, Tim, Caspian och Rolf åkte till östersjö festivalen idag. Men det va inte mycket att ha där. Tycker alla såna där festivaler/marknader börjar bli tråkiga, det försvinner mer och mer saker för varenda år. Och det är synd, jag tycker det är mysigt att gå bland massa saker och titta.
Fick iaf min friterade bannan med glass och sirap :) Fast det va dyrt 40 kr för något som vi egentligen hade kunnat göra hemma.
När vi kom hem blev det te och gos med caspian.
Gjorde engelsköttfärslåda till middag,men den blev inte alls lika god som vanligt.
Nu ska jag vika tvätt och hänga tvätt. Sen när Caspian har somnat ska vi titta på film. Tim va nere hos sin fabro innan och lånade 3 filmer. Sen köpte vi 3 påsar snacks på östersjö som vi ska ha och gotta oss med.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback