Premiär på systemet

Tim försov sig till skolan idag så han stannade hemma ocj det gjorde inget med tanke på att han ligger så långt fram.
Fick frukost på sängen utav han så gulligt :)
Lilla familjen åkte in till stan för att titta. Tim handlade en skarfs till Caspian och en tiger skallra, jag handlade en brun kräm. Blev premiär på systemet idag, eller iaf jag va där lagligt. Har ju varit där en massa  gånger med pappa,en utav gångerna slutade faktiskt inte så bra. Hehe. Pappa va full och hade glömmt vad jag hade bett han köpa så han ställer sig och säger väldigt högt vad sa du att du skulle ha Martinique? Vakterna stod en bit bort och höll koll eftersom dom varit misstänksamma länge på om han köote ut åt mig. Dom tog han och jag hann precis smitta ut annars hade väl jag med fått fölkja med :P Just då va det inte roligt, men så här i efterhand är det lite små kul :) Men när jag skulle följa med min dåvarande pojkvän in ca 2 år senare så stoppade dom mig och sa att jag inte fick gå in och min då varande kille kollade dom väldigt lustigt på :P Så sen dess har jag inte vågat gå in ifa det skulle bli liv där inne.
Tim köpte 4 olika cider och en öl till mig, så jag handlade inte.
Bleckman har varit här på en kaffe.
Sen testade jag och Tim vegetariska burgare, har varit sugen på att testadet länge nu och det va faktiskt gott :)
Varit borta och kollat i Zophies nya lägenhet, likadan som vi bodde i innan, kommer bli jätte skoj när hon flyttat in helt då ska jag terra henne varenda dag ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback