Rolig dag

Idag bestämmde vi oss för att åka in till Karlskrona med Bleckmna. Blev lite nya saker till mig, Caspian och Tim.
Hemma lagade Tim grön potatismos och falukorv till oss 3:P

Efter maten blev det kaffe och vattenpipa ute på balkongen.
När Caspian somnade för natten började jag plocka undan en massa här hemma. Usch som det ser ut nu när det har varit varmt och man inte orkat plocka iordning. Har tvättat, vikt tvätt. Städat i skåpet där vi har handukar och sängkläder så nu är det fint igen. Och stökar en viss Tim Enarsson ner där igen blir jag galen på honom :P Jag måste har det vikt och fint i gadrober men just nu är det inte det. Men iaf nu är det skåpet städat och det känns skönt att ha det gjort. :)
Nu får det bli litemys med Tim innan vi ska sova, börja känna mig trött. Men i morgon är det min tur att få sov morgon :P Caspian vaknar oftast inte tidigt runt 9-10 men ibland händer det att han vill upp vid 8 :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback