Sexparty

Heft en jätte trevlig kväll. God exotisk mat, trevligt sällskap och spännande sexleksaker :)
Jag har varit på två sexparty innan. Ettmed massa saker och en bra tjej som höll i det, sen ett där det fanns lite av varje men ingen bra tjej på att prata om grejerna. Detta va tyvärr inte mycket saker, men en väldigt bra tjej.
Planerar för att ha ett sexparty här hemma, men då kommer killarna få vara med. :)
På detta sexpartyt va det en nyfödd liten bebis, nått att skryta om att han va på sexparty vid typ 2 veckors ålder ;)
Blev lite beställt idag till vår samling :P Tycker sexleksaker är roligt att ha. Vissa är så tråkiga med sånt!
Nu ska jag mysa lite med min älskling innan vi somnar har saknat han jättemycket. Och Caspian har jag saknat oxå såklart :)

Dagens fråga: Går du ut med ditt barn i friska luften varje dag oavsett väder?
Jag försöker göra det varenda dag trotts vädret. I vintras trotts all snö va jag ute. Men nu när det regnar går det inte så himla bra, jag måste införskaffa mig ett par gummistövlar först eftersom alla mina skor läcker in. Men dom dagar jag inte varit ute med Caspian får jag dåligt samvete, självklart vill jag att han ska få frisk luft varenda dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback