två ska man vara.

Man tänker rätt mycket när man är ensam iaf när man lagt sin lille prins för natten. Det är så tyst, det enda som låer är tangenterna när man sitter vid datorn, eller tv, eller när dom springer i trapphuset. Men ingens röst.
Jag har aldrig bott själv eftersom jag och Tim flyttade direkt tillsammans.
Så när man nu för första gången ska sova en hel natt utan sin älskling så funderar man.
Jag vill aldrig flytta ifrån Tim. Fy så ensamt det skulle bli. Sitta tyst från att Caspian har somnat vid ca 20.00 tills man själv går och lägger sig någon gång under natten. Nej så tråkigt, tyst och ensamt. Jag börjar redan bli tokig av att inte ha någon att prata med. Som tur va har ju båda Tim och Smocke ställt upp och pratat ikväll,men ändå. Man saknar någon att diskutera filmen med som man tittar på, eller säga något som man precis kom på.
Jag är glad för att jag bor tillsammans medmin underbart fina sambo, jag trivs att ha hans sällskap och just nu saknar jag honom väldigt mycket. <3

Men jag kan iaf säg så mycket som så här, skulle jag bo själv hade jag valt att flytta ihop med en kompis eller flytta till ett sånt där hus där flera bor, kollektiv tror jag det heter. Sällskap är viktigt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback