Vart tog regnet vägen?

Idag lovades det regn och det hade verkligen behövts för växternas skull. Men det regnet hade ingen lust att komma.
Fick sovmorgon, Tim är ledig från skolan i 2 veckor. Sen serverades det frukost framför tv :)
Rolf va här på en fika. Jag fikade dock inte eftersom jag precis hade tryckt i mig frukosten.
Pålsson kom upp en runda, sen följde han med mig, Tim och Caspian på en promenad. Först drog handlen(apoteket heter så i Kallinge) för att köpa nikotin tuggumi, slut rökt för mig och slut snusat för Tim :) Tog även en sån där riskavfalls låda som man ska lägga nålar i. Det är till Tims tatueringsnålar, i stället för att slänga dom i soprummet.
Har även fått ny damsugare idag, wii
ÄNTLIGEN. Vår förra som vi fick utav Rolf när vi flyttade hemifrån va knäpp. Stängde av sig själv om sladden va för långt ut. Men nu medden nya ska jag damsuga vernda dag ;) Iaf varannan.
Har varit på tupperware party ikväll med Tim och Caspian hos Jonas mamma. Va mkt trevligt. Hittade en massa saker som jag ville ha. Men fick hålla mig till det som pengarna räcker till just nu. Blev en snabb shaker och grönsaksskalare. Mamma ha en likadan grönsaksskalare hemma och just nu är hon i kroatsien så man borde ha sparat in på pengarna och lånat den på obestämmd framtid, tror inte hon hade saknat den ;) Nu när vi är hemma har jag suttitmed tupperwarekartalogen och kryssat i vad vi ska beställa när vi har pengar. Tupperware gerjer är faktiskt kanon.
Nu blir det te och massamys med baby <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

Först drog handlen(apoteket heter så i Kallinge) för att köpa nikotin tuggumi, slut rökt för mig och slut snusat för Tim :)



Först Droghandeln (apoteket heter så i Kallinge) för att köpa nikotintuggummi, slutrökt för mig och slutsnusat för Tim :)



Det är svårt som läsare att läsa det som är särskrivet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback