33 år

Idag fyller syster yster år, så grattis till henne :)
Va på föräldra gruppen idag igen, tycker det är jätte roligt att vara där :) Direkt där efter blev det upp till vårdcentralen, mitt ena finger började för några veckor senare se ut som ett russin bara ett utav fingrarna och så fick jag utslag påå just det fingret. När jag ringde tyckte dom att jag kunde komma upp och kolla det. Menningslöst för det va bara för att jag va torr. Men skulle använda kortison och fett salva varje dag. Och inte nog med disk handska ska jag ha bomulls vantar under om jag diskar, rätt knäppt. Dom sa att diskhandska blir fuktiga och jag ska hålla mig borta från det. Hehe
Blev hem till syrran och firade henne sen hem och slappa.
Lars och Tobbe va här en sväng eftersom Lars skulle gadda sig.
Börjar faktiskt känna mig bättre, är nog bara för att jag har varit ute i det fina vädret ;) Nu är det bara den hemska hostan som måste bort.
Vänta på att Tim ska lägga på sen blir det sova. Förmodligen kommer Sara i morgon :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback