Är det inte det ena så är det de andra ;)


Huvudvärken har varit fruktans värd dom senaste dagarna och jag har lipat som bara den. Helt säker på att jag ska dö och Tim försöker intala mig att det inte är så. Jag är hyprokondrike till max! Och idag har jag fått veta att det är en sjukdom så att jag är sån kan jag faktiskt inte hjälpa :) Känns rätt skönt. Folk tycker man överdriver, visst det tycker jag själv ibland men jag kan inte hjälpa det!
Igår blev det en lång promenad på typ 2 timmar med Sofhie och Elvira. Elvira är Caspians flickvän ;) Där efter blev det tacos med Tim och Martin mkt gott och trevligt. Men bara en timme senare slutade det trevliga för mig. Massa kramper i magen, sket 5 gånger på en halv timme (intressant att veta va), illa mående, kall svettades och yrsel. Sista toa besöket fick Tim bära in mig till sängen så yr blev jag. Där låg jag i två timmar och mådde skit. Men efter två timmar va det borta, då övergick det till Tim i stället. Dock bara kramper. Martin klarade sig helt. Men det måste varit köttfärsen. Min mage kan vara rätt känslig ibland!
Idag har Tims morbror, kusin och mormor varit här på besök. Mkt trevligt va det :) Inte ofta man träffar dom eftersom dom bor en bit härifrån.
Blev en promenad i det fina vädret, passade även på att gå inom Martin en sväng på en kopp kaffe. Martins mormor och hennes man va oxå där, va trevligt det oxå :)
Sen blev det hem och äta ravioli första och sista gången i mitt liv, skit äckligt va det!
Nä nu ska jag göra lite nytta. Diska, vika tvätt, bada och natta Caspian. Sen blir det mys med min fina älskling <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sassah

åt tacos för ett tag sen blev med jätte dålig då :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback