Gottit :)

Igår blev det en lång promenad och självklart när vi kommer hem får jag sms om att paketet från ellos ligger på Konsum, typiskt. Tim fick åka upp och hämta det sen. Hade beställt tyg lådor till Caspians bokylla i grönt och blått, blev kanon :)
Rolf va här och fikade en stund. Sen på kvällen va vi hos Bleckman och åt planka. Va super gott, med kyckling i stället för kött. Han borde bli kock Bleckman :P Kom inte hem förens typ halv 1 på natten. Caspian sov som en stock från klockan 23 på kvällen trotts att vi köädde på han när vi åkte hem tog av han när vi kom hem så reagerade han inte. :P
Idag blev det oxå en lång runda i det fina vädret. Bakade dajmkakor men dom blev absolut ingen höjdare! Tofflan va här på en kaffe. Efter lagade Tim jätte god middag. Hasselbackspotatis, fläskfile, sallad & dressing och vitlöksbröd.
Efteråt fick Caspian sin första smakis :) Potatis med mjölkersättning och det tyckte han va super gott kan jag lova, som han smaskade i sig det :)
Blev en runda hem till Ida, Krille och Alwin på en kaffe. När jag kom hem hann jag inte mer än att sätta mig i soffan förens Ida skickade och frågade om jag skulle ed och handla. Så va bara till att klä på sig igen :P
Snart blir det film, när vi har nattat Caspian. Och piggelin ska det ätas :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra-TvillingMamma

Det är i framtiden de ska göra sådana undersökningar. Men tror de ska göra någon psykologkoll när de är ca 1-2 år iallafall, kolla hur de beter sig. Har inte riktigt satt mig in i detta men ska uppdatera om det när jag frågar doktorn om det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback