helg med dunder huvudvärk


Har inte blivit av att jag har skrivit pga den förbannade huvudvärken. Den är hemsk och absolut hatad!
I fredags va jag hos doktorn. Jag hade ju typ gett mig själv döds domen så Tim tog ledigt för att följa med som stöd och passning av Caspian. Han sa med bestämdhet att det va spänningshuvudvärk. Kände mig lugn när jag gick därifrån. Men på kvällen small det till något fruktansvärkt framme i pannan. Och sen började det närstan isa i pannan, otäckt och då började självklart oron igen!
Smocke och Kim va här på fredags kvällen. Tim tatuerade Smocke. Smocke satte på Caspian sin mössa, så söt va han i den :)
I går kom Bleckman hit och fikade. Sen åkte jag, Tim, Caspian och Rolf in till stan och åt pizza. Va jätte sugen på kyckling rulle, men på romansia smakade det absolut inte gott. Usch!
På kvällen fick jag dunder huvudvärk så grät som bara den eftersom jag är så nojjig utav mig. Det är hemskt att vara sån, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Men jag önskar att jag inte va så oroligt utav mig!
Idag har det bakats bullar, jätte goda och stoora blev dom :) Städat och tvättat har vi oxå hunnit med. Kriss kom hit och påbörjade Tims tatuering på ryggen. Den blev snygg, men kommer bli ännu snyggare när den är klar :) Det ska i svart i alla bokstäverna sen kanske en pitbull oxå.
Mamma, Jens och Emma kom upp. Jens jobbar med att hålla på med spänningar, så har tryckte lite på musklerna, extremt ont gjorde det men känns mkt bättre nu, va verkligen jätte snällt utav han att komma hit och göra det. :)
Kollat på Gossip girl som jag bara älskar :) Och Caspian har fått bada som han älskar :)
Caspian sover så nu blir det mys med min fina älskling <3 Kanske kan jag få Tim till att göra en god smoothie till mig om jag ber snällt ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback