Host host host

Dopet va kanon, alla kom inte pga av sjukdom och så vidare men det kom ca 50 personer iaf :) Efter dopet va Zophie här, hon sov här, sen på söndagen bjöd vi på middag och så åkte hon hem på söndag kvällen. Va roligt att ha henne här :)
Idag har det städats lite iaf, går inte så lätt när man inte är riktigt frisk. Men diskat 3 gånger, idag va det mkt disk :P Sen damsugats och fikat med Bleckman. Caspian va överlycklig när han va här, låg och tittade på han hela tiden. Hans bästa kompis hehe :P
Jag hostar så jag vet inte vad. Låter typ som en rökare på 80 år eller nått. Hemsk är det iaf. Snuvig och hes är jag oxå. Blä hoppas det släpper. Caspians och Tims förkyldning verkar nästan gått över helt, men min blir bara värre. :(
Tim och Bleckman va och handlade lite innan. När Tim kom hem hade han köpt med sig en bok till Caspian bockarna bruse. Man fick det om man köpte expressen tydligen. Så den har jag läst för Caspian :) Blev lite förvånad i slutet för då står det att den stora bocken bruse ska sticka ut ögonen på trollet och krossa honom med granit block. Är det verkligen barnvänligt? Jag kan då inte minnas att jag har hört denna veriationen om bockarna bruse!?
Nu har Tim badat Caspian och nu ska han få ligga naken och sprattla på en filt medans vi ska kolla på olycksfåglen.
Måste bara tala om att bröllopsfotografen är en utav det sämsta filmerna jag sett, vi såg den i lördags när Zophie sov här.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

låter inte barnvänligt... tog me den boken me expressen igår... men vet inte om jag vågar läsa den då.. hihi =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback