Massa paket

Caspian har varit lite pigg i natt. Vaknade till och från för att bara ligga och sparka i sängen och jollra lite. Så känner mig rätt trött eftersom man knappt hunnit somna innan man vaknar näst. Men så är det ju ibland :)
Fixat mina naglar så dom är svarta och fina igen :P
Eftersom det va så fint väder blev det en lång promenad på över 1 timme. Fast jag trodde inte det blåste så tog inte på mig så kkt kläder och det ångrar jag. På hem vägen gick vi inom Konsum och hämtade HM paketat med Caspians sommar kläder, saknas dock 3 tröjor, men dom skulle komma i april.
När vi kom hem hängde det en påse på dörren där i låg paket från Go boken, denna gången va det en bok ro ro ro din båt, en tio små fingrar, en bok kost och näring goda matvanor för små magar och en bok som låter tokiga tonboken.
När vi hade varit hemma i typ 10 minuter fick jag sms om att paketet från shirtstore va på Konsum, lite smått irreterande med tanke på att vi precis hade varit där. Men Tim åkte upp med sin pappa och hämtade det.
Är nästa som en födelsedag med alla paket :)
Ida, Krille och Alwin va här innan. Ida tatuerade in Alwin på underarmen blev snyggt.
Caspian kissade precis en stooor pöl på filten när han låg naken och sprattlade. Jätte roligt tyckte han, men inte mamma!
Nu blir det mys och läsa vi föräldrar sen sova

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback