Motion i fint väder

Kl 8 i morse ringde dom från barn och berättade att rs testet va negativit, vilket betyder att han inte har viruset. Det va jag som sagt redan rätt säker på.
Föräldragrupp idag med, tycker det är jätte roligt att gå där :) Tim va oxå med idag eftersom han va ledig, han gillar oxå att vara där :) Är stolt över att min son har en så underbar, fantastisk och engagerad pappa <3 Alla barn är värda en sån pappa :)
Efter föräldra gruppen blev det hem en runda och städade, sen blev det ut i det fina vädret på en promenad, gick inom konsum och handlade lite till middagen. Blev gulach  soppa och varma smörgåser så otroligt gott och enkelt :)
Tims pappa tittade upp en runda. Han hade köpt en keps och en tröja till Caspian med bilar på :)
Blev en promenad med Caspian, Kith och Alice härligt :)
Hemma har det tatuerats, fast inte på mig. Timmy apa släppte en skit så hög att stackars Caspian blev vett skrämd och skrek för kung och fosterland här :P Stackars mammas älskling, men lite roligt va det ju faktiskt. Iaf så tyckte Timmy och hans kompis det för dom skrattade en låång stund efter.
Kom precis upp från ett härligt bad, så skönt. Sitter här in oljad i Caspians barn olja :P Nu blir det att kolla på cougar town och kanske äta en skål glass till :P Ville ha glass med choklad sås och jordnötter, men fick nöja mig med bara glassen :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback