P-ring


Två gubbar kom hit i morse för att besikta vår lägenhet. Vi ska inte flytta utan detta är något dom gör med alla lägenheter inom Ronnebyhus för att se vilket skick dom är i. Tydligen är vårt badrum fuktskadat, men dom sa inte vad dom hade tänkt att göra åt det?! Humm, det får jag väl veta för eller senare ;) Hasparna vid fönstrerna saknades så det skulle dom komma upp och fixa någon dag, sen spackel till våran gadrob som dom har lovat oss från Januari månad skulle oxå komma snart. Men annars hade dom inte så mkt mer att koma med.
Varit på mvc idag och pratat om p-ring. Fick mini piller i januari men när jag läste i bruksanvisningen står det att dom och p-piller ökar risken för bröstcanser. Jag som alltid gått på p-piller. Men nu vill jag inte gå på något sådant när jag vet om det. Men iaf när jag kom dit fick jag väl mer eller mindre än chock. Hade inte föreställt mig ringen så stor och absolut inte så komplicerad. Ångrade mig lite när jag väl satt där. Men barnmorskan övertalade mig att det va så enkelt att få den rätt. När jag väl kom hem och skulle sätta in den va det inte fullt så enkelt som hon sa. Hur tusan ska man veta att den har kommit på rätt plats?!
Den ska sitta inne nu i 3 veckor, sen tar man ut den och sen efter en vecka ska en ny sättas in. Man kan få påminelse till mobilen när det är dags att sätta in den via sms, skit häftigt tycker jag :)
Fick en liten näsesär med kondom, liten bok om p-ringen och läppglas som luktar jordgubb från mvc :P
Här hemma har det blivit att ta det lungt på siffan och leka med Caspian. Busungen min vad jag älskar honom <3
Caspian sover, disken är upp diskad så nu är det dags för kvälls mys. Som ni kanske har förstått så myser jag och Tim varje kväll :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Det är ju så det ska vara...Bara njut och var rädda om varandra....KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback