Usch och fy

Idag har inte allt för mkt blivit gjort. Har haft ont i huvudet och känt mig dålig.
Har haft konstant huvudvärk sen ölite in i gravidieten och nu börjar jag bli orolig. Det sitter bakom vänsta örat och kommer ca 1 gång om dagen och trycker på. Otäckt. Igår hade jag så i flera timmar. Och nojjiga jag få självklart för mig att jag har en tumör. Ja jag är bra på att överdriva när jag mår dåligt, vet inte varför jag blir sån men får bara sån känsla så fort något är fel. Ringde till Kallinge vårdcentral och domsa att jag skulle ta ipren i 5 dagar morgon, middag och kväll sen skulle jag ringa en sjukgymnast, men dom tyckte inte det behövdes en tid hos läkaren. Men efter flera fel bedömningar av Kallinge vårdcentral känner jag inte mig speciellt säkert på att det skulle hjälpa så mamma sa att det hade öppnat en ny klinik i Ronneby Capio City Kliniken. Så ringde dit och fick en tid nästa fredag. Men hon trodde absolut inte att det va en tumör.
Tim va och köpte ipren och tigerbalsam eftersom jag är väldigt spänd i nack och axel musklerna på vänstersidan. Och när vi har smörjt in med det så försvinner huvudvärken. Så kanske inte är så farligt iaf.
Bleckman kom hit en runda innan oxå, lika trevligt som vanligt.
Nu ikväll gjorde Tim en jätte god middag med potatis, karre och 3 sortes peppar sås. :) Efter det badade jag och Caspian. Sen blev det massage på mitt viss ;) Och nu sover han så gott. Han har börjat somna tidigt, vilket är väldigt skönt faktiskt. Innan somnade han 00, sen blev det 23 och nu vid 21. Har varit lite orolig att det kanske skulle hålla i sig vid att somna 00, kanske inte så lätt att vänja av när dom blir äldre och ska ha fasta rutiner. Men det verkar gå kanon än så länge med att somna tidigt :) Och ikväll är han nog super trött för han har inte sovit alls under dagen.
Nu blir det lite tv och vänta på att Tim diska upp disken sen bli det massa mys <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra-TvillingMamma

Vi ska börja ge dem smakisar om ca 1 månad, då är barnen 4 månader korr ålder :)

Postat av: Sanna

Hej hej!! Usch jag är med sån som du skriver och oroar mig!! :(

Men jag litar inte ett dugg på capio Citykliniken!

För jag var där en gång för att jag hade konstant ont i magen! Då skrev de ut recept innan jag ens tagit prover!

Sen dessutom så hamnade jag på aktuen sen på kvällen/natten!!!! Jag tålde de inte och det stog till och med i bipackssedeln att jag inte skulle äta de om det man hade ett visst fel eller var allergisk. Så vi ringde tillbaka ner dit och frågade om jag verkligen skulle äta de och det skulle jag men så blev det som det blev! :S

Så nja jag litar inte på de! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback