Välkommen våren :)


Vilket underbart väder det har varit idag. :) När jag pch Caspian skulle ut och gå visste jag inte riktigt hur jag skulle klä honom. Blev vår jacka, tosser och mössa. Men det fick åka av för stackars Caspian va genom svett och knall röd i ansiktet. Stackas liten. Han är varmblodig och jag fryser jämt så jag klär ju han efter vad jag tycker så blir inte alltid så rätt. Men härligt va det att gå ute :)
Väl hemma har jag kanppt fått något gjort, han har varit så tjurig lille gubben. Så har suttit med han i knät och gosat näst in till hela tiden. Men fick iaf kolla på några avsnitt av unga mödrar :)
Blev thai middag när Tim kom hem. Kyckling gryta med kokosmjölk och krydder och sen ris till det. Gottit tycker jag, men Tim har tröttnat på den kryddpåsen så får köpa ny nästa gång :P
Efter maten blev det en kvälls promenad så mysigt, och Caspian va för en gångs skull vaken under hela turen. Tror aldrig det har hänt tidigare. Men mysigt verkade han har det i vagnen, ner bäddad i sin filt.
Nu sover Caspian så det blir fredags mys för oss. Fotbad, filning av fötterna, massage, smoothies, chips och gos <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback