Whisky för smärtan ;)

Höll på att komma försent idag till föräldra gruppen, klockan ringde inte, Caspian ville inte äta innan och jag tog för lång tid på mig att äta frukost. Men efter att nästan ha sprungit med vagnen så hann jag :) Idag pratade vi barnsjukdommar va en hel del som va lärorika.
Blev en sväng hem till farmor och farfar efteråt. Fick 2 par svarta tajts av farmor. Sen tyckte hon jag skulle använda hästlinnement mot nacken och axlen. Så behövde hon något at hälla upp den flytande hästlinnementet i så hon letade och letade. Sen kommer hon upp från källaren med en whisky flaska. Dernna få duga sa hon, ska bara tvätta av den så du inte blir påvärkad av det lilla som är kvar. Hehe hon är för rolig farmor.
Blev en sväng ner till konsum och sen hem.
Hemma blev det att sitta på Caspians rum och lyssna på per dunsö medans Caspian låg och lekte i babygymmet. Shit va varmt det blir på Caspians rum nu när solen ligger på. Hade det inte varit för att dörren till balkongen ligger i vårt sovrum hade vi bytt rum. Tycker det är alldeles för varmt att sitta där inne och leka, sen vill man ju inte dra ner rull gardinerna för då blir det för mörkt.
Men vill inte att han ska ha vårt rum pga att jag skulle inte kunna känna mig lugn med tanke på att han kan öppna till balkongen sj när han blir äldre och sen vill jag inte att hans rum ska vara nära där folk ska röka.
Blev en sväng till Maxi och handla lite. Blöjor, barn skålar, ingredienser till barn pure med mera...
Ha försökt städa lite till och från idag, men har inte kommit så himla långt med det. Usch va tråkigt det är när det blir för stökigt. Men lite bättre ser det ut, resten få vi ta i morgon.
Precis druckigt en jätte god smoothies och håller på att kolla på desperate housewives.
Nu blir det mera mys med baby <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback